Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь Камітэт па адукацыі Светлагорскага раённага выканаўчага камітэта
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Сярэдняя школа № 8 г. Светлагорска"
Віртуальны метадычны кабінет - гэта форма інтэрактыўных зносін педагагічных работнікаў і адна з форм арганізацыі вашай самаадукацыйнай траекторыі. На старонцы Віртуальнага метадычнага кабінета Вы зможаце атрымаць віртуальную кансультацыю па пытанні: пазнаёміцца з асноўнымі нарматыўна-прававымі дакументамі ў сферы адукацыі, метадычнымі матэрыяламі па арганізацыі працэдуры атэстацыі, актуальным педагагічным вопытам вашых калег, метадычнымі рэкамендацыямі па эфектыўнай арганізацыі адукацыйнага працэсу, а таксама з інфармацыяй.
Перспектыўны план
павышэння кваліфікацыі педагагічных кадраў
у дзяржаўнай установе адукацыі
"Сярэдняя школа №8 г. Светлагорска"
|
№ п/п |
П.І.І.
настаўніка |
Пасада |
Павышэнне
кваліфікацыі |
Запланаваны год павышэння кваліфікацыі |
|||
| 2024 | 2025 | 2026 | 2027 | ||||
| 1. | Адаменка Ю.Ю. | настаўнік
біялогіі |
2019, баз. | + | |||
| 2. | Аземша А.П. | настаўнік
харэаграфіі |
2021,баз. | + | |||
| 3. | Архіпенка А.А. | настаўнік пачатковых класаў | 2022, баз. | + | |||
| 4. | Асіпчык К.А. | настаўнік беларускай мовы і літаратуры, д/о | — | ||||
| 5. | Баранава Т.Я. | настаўнік беларускай мовы і літаратуры | 2023, баз. | + | |||
| 6. | Баравік Д.К. | намеснік дырэктара па ВР | 2022, баз. | + | |||
| 7. | Ганак С.С. | настаўнік пачатковых класаў | 2023, баз. | + | |||
| 8. | Гусакова Л.Г. | настаўнік рускай мовы і літаратуры | 2022, баз | + | |||
| 9. | Данчанка А.Г. | настаўнік рускай мовы і літаратуры | 2022,баз. | + | |||
| 10. | Еўзрэзава Л.Я. | педагог-арганізатар | 2021, баз. | + | |||
| 11. | Еўстратчык Т.С. | настаўнік
харэаграфіі |
2015, баз. | ||||
| 12. | Жураўлёва А.У. | загадчык
бібліятэкай |
2019, баз. | + | |||
| 13. | Журкевіч А.У. | Настаўнік фізікі | 2021, баз. | + | |||
| 14. | Запатылак А.І. | настаўнік пачатковых класаў | 2021, баз. | + | |||
| 15. | Зялёная Ю.І. | настаўнік гісторыі | 2022, баз. | + | |||
| 16. | Зыкун І.М. | настаўнік англійскай мовы | 2021, баз. | + | |||
| 17. | Зыкун М.К. | настаўнік рускай мовы і літаратуры | 2022, баз. | + | |||
| 18. | Калянкевіч А.М. | настаўнік хіміі | 2022, баз. | + | |||
| 19. | Калініна Г.У. | настаўнік англійскай мовы, д/о | 2020, цэл. | ||||
| 20. | Кірыленка С.А. | настаўнік англійскай мовы | 2023,баз. | + | |||
| 21. | Кірылава Л.У. | настаўнік фізічнай культуры і здароўя | 2022, баз.
|
+ | |||
| 22. | Кісель Н.А. | настаўнік інфарматыкі | 2022, баз. | + | |||
| 23. | Кавалёў А.А. | настаўнік фізічнай культуры і здароўя | 2023, баз. | + | |||
| 24. | Казлова Т.А. | настаўнік пачатковых класаў | 2022, баз. | + | |||
| 25. | Козыр Г.М. | настаўнік рускай мовы і літаратуры | — | + | |||
| 26. | Калеснева Г.М. | намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце | 2022, цэл. | + | |||
| 27. | Камарова Т.М. | настаўнік беларускай мовы і літаратуры | 2021, баз. | + | |||
| 28. | Капыткова Н.У. | настаўнік фізікі | 2022, баз. | + | |||
| 29. | Караткевіч С.У. | настаўнік пачатковых класаў | 2023, цэл. | + | |||
| 30. | Краўцова А.І. | настаўнік
матэматыкі |
2023, баз. | + | |||
| 31. | Краўчанка С.М. | настаўнік працоўнага навучання | 2022, баз. | + | |||
| 32. | Крот В.М. | настаўнік пачатковых класаў | 2023, баз. | + | |||
| 33. | Крышнёва В.А. | настаўнік пачатковых класаў | 2023, цэл. | + | |||
| 34. | Крюкова І.М. | настаўнік рускай мовы і літаратуры | 2021, баз. | + | |||
| 35. | Куган Т.У. | настаўнік пачатковых класаў | 2021, баз. | + | |||
| 36. | Кузьмянок М.М. | настаўнік фізічнай культуры і здароўя | — | ||||
| 37. | Кур'ян Т.С. | настаўнік пачатковых класаў | 2021, баз. | + | |||
| 38. | Лутава Д.І. | настаўнік англійскай мовы | 2024, баз. | + | |||
| 39. | Манкевіч А.Ю. | дырэктар | 2024, баз.
|
+ | |||
| 40. | Матушкевічэне А.М. | настаўнік пачатковых класаў | 2023, баз. | + | |||
| 41. | Мінянкова А.А. | настаўнік беларускай мовы і літаратуры | 2017, баз. | + | |||
| 42. | Мігай С.В. | настаўнік геаграфіі | 2022, баз. | + | |||
| 43. | Мірзаева Э.В. | настаўнік фізічнай культуры і здароўя | — | + | |||
| 44. | Майсеенка Н.М. | настаўнік фізікі | 2023, баз. | + | |||
| 45. | Арлоўскі В.Л. | Кіраўнік па ваенна-патрыятычным выхаванні | 2023, баз. | + | |||
| 46. | Парахневіч І.В. | педагог-псіхолаг | — | ||||
| 47. | Петрусевіч Н.Я. | намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце | 2009, баз. | + | |||
| 48. | Пінчук Л.І. | выхавальнік | 2022, баз. | + | |||
| 49. | Патароча В.М. | настаўнік англійскай мовы | — | + | |||
| 50. | Ропат Г.А. | настаўнік пачатковых класаў | 2021, баз. | + | |||
| 51. | Рыбакова Ю.К. | настаўнік матэматыкі | 2022, баз. | + | |||
| 52. | Савіцкая А.У. | настаўнік пачатковых класаў | 2023, баз. | + | |||
| 53. | Сафарава С.В. | настаўнік англійскай мовы | 2024, баз. | + | |||
| 54. | Сыцько Н.А. | настаўнік інфарматыкі | 2020, баз. | + | |||
| 55. | Цімошчанка А.У. | настаўнік-дэфектолаг | 2024, цэл. | + | |||
| 56. | Філімонава А.А. | выхавальнік | 2021, баз. | + | |||
| 57. | Фаміна С.М. | настаўнік матэматыкі | 2023, баз. | + | |||
| 58. | Фаміна Т.М. | настаўнік пачатковых класаў | 2021, баз. | + | |||
| 59. | Цагельнік М.А. | настаўнік пачатковых класаў | 2023, баз. | + | |||
| 60. | Чарняўская Т.У. | настаўнік англійскай мовы | 2024, цэл. | + | |||
| 61. | Чыжык Т.Г. | настаўнік беларускай мовы і літаратуры | 2022, баз. | + | |||
| 62. | Чыкунова А.А. | бібліятэкар | 2023, баз.
|
||||
| 63. | Шавяленка В.У. | выхавальнік | 2022, баз. | + | |||
| 64. | Шыханцова П.І. | нам. дырэктара па вучэбнай рабоце | 2024, баз. | + | |||
| 65. | Шчарбін В.М. | настаўнік
гісторыі |
2022, баз. | + | |||
| 66. | Юшкевіч А.А. | настаўнік-дэфектолаг | 2021, цэл. | + | |||
| 67. | Яцка Я.Ф. | настаўнік музыкі | 2018, баз.
2023, баз-ы-ць |
+ | |||
Метадычная тэма:
Удасканаленне якасці адукацыі праз асваенне кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні
Праблема:
Недастатковы ўзровень развіцця практычных уменняў і навыкаў педагогаў у адукацыйным працэсе
Мэта:
Засваенне кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні для ўдасканалення якасці адукацыі
Задачы:
1. Павысіць узровень інфармацыйнай культуры педагогаў праз працу над самаадукацыяй.
2. Актывізаваць дзейнасць педагогаў па ўкараненні новых адукацыйных тэхналогій, якія забяспечваюць эфектыўную рэалізацыю кампетэнтнаснага падыходу.
3. Стварыць умовы для самарэалізацыі вучняў у адукацыйным працэсе і развіцці іх ключавых кампетэнцый.
4. Актывізаваць дзейнасць педагогаў па абагульненні і распаўсюджванні эфектыўнага педагагічнага вопыту.